-
TYPOLOGIE GARÁŽOVÝCH OSOBNOSTÍ
Ještě dříve, než se budeme věnovat typologii tváří aut, je potřebné soustředit pozornost na materii centrální, na typologii… garážových osobností. Totiž právě zde je ukrytý pramen všech silničních vášní, všech garážových lásek, ovšem též všech semaforových ironií a předjížděcích narážek tak, jak je každý zájemce či majitel auta zažívá dnes a denně v tvrdé nesmlouvavé realitě silniční džungle.
Je poměrně známou věcí, že typologicky shodné garážové osobnosti vyznávají též typologicky shodná auta. Jistě nic objevného. No pojďme tedy k jádru, definujme základní garážovou fandovskou typologii.
Obecné kategorie osobnosti jsou známé, a to ať už zmíníme hledisko Hyppokrata (sangvinik, flegmatik atd.) či Junga (introvert, extrovert). Typologie garážová, jejíž jednotlivé kategorie se opírají o rozsáhlá empirická zjištění z období zejména posledních dvaceti let pak vnáší do této problematiky prvek postmoderní dynamiky, jakéhosi soudu posledního estetického odvolání. Přitom samotná věda musí své zkoumání provádět důsledně vědecky, neboť jak známo, nánosy falší a sebeklamů, vršené mnohdy až se slepou náruživostí doslova před vrata mnohých garáží, by při povrchnějším výzkumu mohly vést k fatálně chybným závěrům. Naštěstí mají příslušné vědecké kapacity dostatek materiálu ke zkoumání, a tak lze učiněné závěry vnímat se standardním rozptylem statistické chyby jedné tisíciny promile, která navíc v průměrné evropské populaci dopadá na zcela okrajové skupiny obyvatel z nichž asi nejznámější je skupina tzv. plakátů, mnohdy, zejména v odborných lit. odkazech autorů jižní Evropy, řazených pod souhrnné označení – gallárdi.
Tedy dejme si dnes již notoricky známé typy garážových osobností:
- Prosťáček
- Panák
- Neutrál
- Eurodrzek
Takto vertikálně strukturovaná a rozvrstvená typologie pokrývá garážové populační spektrum v celé jeho majetkové šíři i intelektuální a vkusové hloubce. Co je tedy nutno v kontextu horních článkových informací zmínit především. No to, že každému uvedenému garážovému osobnostnímu typu odpovídá i poměrně široké modelové spektrum nabízených produktů. A jakých? No příkladmo vyberme prestižní, takříkajíc prémiovou osobnostní garážovou kategorii – EURODRZEK. Zde jsou závěry empirických výzkumů až ilustrativně jednotné. Křížovým statistickým sběrem potřebných dat bylo totiž nezvratně prokázáno, že tato kategorie inklinuje k autům, která se líbí i zbylým typologickým skupinám, avšak ty zatím z blíže nezjištěných důvodů jezdí zásadně jiná auta. V těchto souvislostech jistě není od věci zmínit, že tento princip neplatí obráceně, totiž vozidla například skupiny Prosťáčci se líbí jen a výhradně této skupině.
Nezbývá než učinit dílčí závěr:
- Svojí typologickou garážovou skupinu nejsi schopen změnit, a to ani, kdyby sis pořídil pendolíno, neboť daná typologická skupina je ti vetknuta takříkajíc do garážové kolébky.
- Ať už patříš do jakékoliv skupiny, vždy máš na trhu dostatek možností k uspokojení svých řidičských vášní.
- Pokud šilháš po autech jiné skupiny, buď si jistý, že právě to je znak tvé dokonalé aktuální skupinové přináležitosti…
P.S. Příště třeba již konkrétně o autech pro (pod)skupinu – (super)eurodrzek.
- Tip:
- Autem na hory
- Dálniční známky 2013
- Vše o autech z druhé ruky
- Autoporadna
Svět motorů
Auto Tip
Soutěž
gti.blog.auto.cz
- Červen 20132 příspěvky
- Květen 20133 příspěvky
- Duben 20132 příspěvky
- Březen 20132 příspěvky
- Únor 20131 příspěvek
- Leden 20131 příspěvek
- Prosinec 20124 příspěvky
- Listopad 20124 příspěvky
- Říjen 20123 příspěvky
- Září 20121 příspěvek
- Červenec 20122 příspěvky
- Červen 20125 příspěvků
- Květen 20127 příspěvků
- Duben 20125 příspěvků
- Březen 20124 příspěvky
- Únor 20124 příspěvky
- Leden 20122 příspěvky
- Prosinec 20114 příspěvky
- Listopad 20115 příspěvků
- Říjen 20117 příspěvků
- Září 20111 příspěvek
- Srpen 20113 příspěvky
- Červenec 20111 příspěvek
- Červen 20112 příspěvky
- Květen 20116 příspěvků
- Duben 20114 příspěvky
- Březen 20115 příspěvků
- Únor 20117 příspěvků
- Leden 20117 příspěvků
- Prosinec 20108 příspěvků
- Listopad 20104 příspěvky
- Říjen 20108 příspěvků
- Září 20108 příspěvků
- Srpen 20101 příspěvek
- Červenec 20102 příspěvky
- Červen 20109 příspěvků
- Květen 20104 příspěvky
- Duben 20103 příspěvky
- Březen 20108 příspěvků
- Únor 20103 příspěvky
- Leden 20105 příspěvků
- Prosinec 20098 příspěvků
- Listopad 20097 příspěvků
- Říjen 20099 příspěvků
- Září 20095 příspěvků
- Srpen 20094 příspěvky
- Červenec 200916 příspěvků
- Červen 20096 příspěvků
- Květen 20096 příspěvků
- Duben 200912 příspěvků
- Březen 20096 příspěvků
- Únor 200910 příspěvků
- Leden 20096 příspěvků
- Prosinec 20088 příspěvků
- Listopad 20084 příspěvky
- Říjen 20086 příspěvků
- Září 20087 příspěvků
- Srpen 20086 příspěvků
- Červenec 20086 příspěvků
- Červen 20087 příspěvků
- Květen 20085 příspěvků
- Duben 20086 příspěvků
- Březen 20082 příspěvky
- Únor 20085 příspěvků
- Leden 20084 příspěvky
- Prosinec 200711 příspěvků
- Listopad 20074 příspěvky
- Říjen 20076 příspěvků
- Září 20075 příspěvků
- Srpen 20074 příspěvky
- Červenec 20074 příspěvky
- Červen 20075 příspěvků
- Květen 20075 příspěvků
- Duben 20075 příspěvků
- Březen 20076 příspěvků
- Únor 20076 příspěvků
- Leden 20079 příspěvků
- Prosinec 20064 příspěvky
- Listopad 20068 příspěvků
- Říjen 20066 příspěvků
- Září 20065 příspěvků
111 reakcí na TYPOLOGIE GARÁŽOVÝCH OSOBNOSTÍ
[1]
1. 3. 2013 v 5:42matii
[2]
1. 3. 2013 v 10:37Emel
Ty základní skupiny by zasloužily trošku vysvětlit…
[3]
1. 3. 2013 v 13:53Tomik
Pěkný GTI, moc pěkný!
Přidávám se k Emelovi a ještě bych tu trochu rozebral podmínky, chceš-li zkoušky, za jakých je možné přestoupit o třídu víš. Jistě se najdou tací, co jsou ochotni, a především schopni, na své osobnosti zapracovat. Ti by měli dostat šanci. Dyk co může být za větší pochvalu pro mnohé místní, když je od srdce pochválíš a pogratuluješ jim k přechodu od Prostáčka k Paňácovi
[4]
1. 3. 2013 v 14:00Tomik
A rovnou dotaz z praxe….Jak ohodnotit např. výraz: „Mazda ted proste prodava krale vyssi stredni tridy.“ ?
Jsou na tohle tvoje kategorie vůbec připravené?
[5]
1. 3. 2013 v 18:25mariachi
[4]
Tomik: Nejsou.
Toto se hodnotí termínem „vocas“.
[6]
2. 3. 2013 v 14:28lled
No teda dobry, ale je treba vice zamaskovat nektere nelogicnosti viz „nejsi schopen změnit“ vs. „aktuální skupinové přináležitosti“. Spise bys z toho mohl udelat vyvojovy strom s tim, ze nekteri se zaseknou na nizsich stupnich.
[7]
2. 3. 2013 v 17:42gil54
Sorry, plochej, nedynamickej a úplně zbytečnej žvást.
[8]
2. 3. 2013 v 18:22Jan z Rokycan
Do které skupiny patří člověk s krizí středního věku který jezdí notně olítaným Volvem a šilhá po novém vozu koncernu VW na který ovšem nemá finance? Do které skupiny patří člověk, který o autech více píše než v nich jezdí?
Není právě toto ten prosťáček?
[9]
2. 3. 2013 v 21:14HitmanPB
Takú blbosť som už dávno nečital…
[10]
2. 3. 2013 v 21:51Tomik
Boduješ GTI. Je vidět, že mucholapka funguje dokonale
Ani mě nemrzí, že se Ti mudrlanti nerozepíší. Ta každodenní exploze rozumů pod běžnými, většinou zbytečnými, články bohatě stačí. Zábava bohužel už trpí inflací. Informace = 0. Fakta tu dostávají doslova na prdel. Domnělí vítězové diskuzí jsou veskrze ramenáči se znalostmi a životními postoji získaných při řízení autíček z poutě.
Lepší to tu už asi nebude….Nic. Jen jsem si chtěl ulevit.
[11]
3. 3. 2013 v 7:16GTI
[2]
Emele, ty základní skupiny samy sebe vysvětlují pod hlavními články na diskusích
[12]
3. 3. 2013 v 7:18GTI
[3] Tomiku, děkuju za pochvalu, ty „přestupy“ by stály za samostatný blog, je to dobrý blogový podnět
[13]
3. 3. 2013 v 7:19GTI
[6] Jo, jo, to je samozřejmě dobrej nápad, napsat to, to je ovšem podnět k třetí diskusní světové
[14]
3. 3. 2013 v 7:20GTI
[7] Pozor gile, střílíš si nyní do vlastní garáže…
[15]
3. 3. 2013 v 7:25GTI
[8] Cením tvou upřímnou a veřejnou sebereflexi, avšak pokud jezdíš ve Volvu a šilháš po VW, není nutno se tu rovnou sebedrásat sloganem o prosťáčkovi, avšak nutno si napsat, že někde se v tvé garážové výchově v Rokycanech stala malá chybka, to ano. Tak to vybalancuj.
[16]
3. 3. 2013 v 7:26GTI
[9] Tady stejně nikdo nevěří, že umíš číst, buď v klídku Hitmane.
[17]
3. 3. 2013 v 7:32GTI
[10] Tomiku, je to zoufalé, to jsou ty periodické nájezdy diskusních prosťáčků, kteří, totálně zpitomělí prohlížením internetových stránek doslova z celého světa, nejsou schopni nalézt jakokouliv realistickou balanci svého vlastního života v rodné vsi, a tu pak promítnout do příspěvků. Naštěstí jsou tu ještě stále i tací (byť nemnozí), kvůli kterým má cenu ty diskuse číst. Z pohledu jaksi globální úrovně je však nutno napsat, že asi tak rok už tu prožíváme opravdu nebývalý diskusní marasmus. Berme to však z té optimističtější strany, jako nekonečnou inspiraci pro některé blogy
[18]
3. 3. 2013 v 9:21gil54
[14] Já mám reálnou garáž, mám v ní docela dobré reálné auto, pořád mě baví a nestydím se za něj. Proč bych si do ní měl střílet, byť jen obrazně?
[19]
3. 3. 2013 v 9:45GTI
[18] gile, takových, co máme reálnou garáž a v ní docela dobré reálné auto za které se nestydíme, je nás více, v tom tu jistě nejsi osamocený. No… vedle těchto reálí by to ovšem chtělo mít občas také reálnou… hlavu
P.S. Ještě mi řekni, žes nahoře nenašel svůj genetický garážový status.
[20]
3. 3. 2013 v 10:02gil54
[18] ……a nestydíme se za něj ? (Jsi zapomněl.)
K P.S. vzhledem k mému názoru [7] , jistě pochopíš, že jakýkoliv pokus o diskuzi se mnou, na toto téma, nemůže dopadnout dobře.
[21]
3. 3. 2013 v 10:20gil54
[19] Moje odpověď je [20]. Malinko se mi vymkly ta čísla.
[22]
3. 3. 2013 v 10:21gil54
[21]…vymkla….
[23]
3. 3. 2013 v 12:08Emel
GTI: já to tak jednoznačně nevidím. Ok, já se budu s trochou optimismu řadit k neutrálům, drzej nejsem a nic „euro“ na sobě taky nepozoruju. Jaký je ale rozdíl mezi prosťáčkem a panákem?
Já na diskusích rozlišuju fanatické uctívače a fanatické odpůrce, registruju pár velmi dobře informovaných a víceméně objektivních lidí… ale to jsou trošku jiné atributy.
[24]
3. 3. 2013 v 14:34GTI
[23] Každý se v těch skupinách najde, velmi cením tvůj příspěvek, to jen diskusní prosťáčci slepě protestují… Rozdíl mezi prosťáčkem a panákem je… zřetelný
To nelze to takto vypsat ve dou větách, pro dané skupiny by to bylo pak zde příliš jednoduché.
P.S. Jo neutrál… dobrá skupina, co?
[25]
3. 3. 2013 v 15:25Emel
Pochybuju, že se někdo najde v prvních dvou skupinách… taková míra sebereflexe je vzácná.
Mé chápání obou pojmů je v tom, že prosťáček je ve své naivitě upřímný, zatímco panák se snaží ohromit tím, co vše již řídil (nebo čím fotil
). Ale u panáka si nejsem moc jistý žes to myslel takhle.
PS: přece se neoznačím za prosťáčka… říkám, že taková míra sebereflexe je vzácná
. Pár eurodrzčích aut mi rukama prošlo, jenže to má své kořeny ještě v mých klackovských letech…
[26]
3. 3. 2013 v 22:52HitmanPB
[16] Amen.
GTI, ľudkovia Tvojho „kalibru“ ma nemôžu uraziť, nech sa o to budú akokoľvek snažiť
Na Tvojej odpovedi si pekne ukázal, ako to vyzerá keď (s)prosťáček počúvajúci svoje ego sa snaží viesť diskusiu. Svojich pritakávačov odmení blahosklonnou odpoveďou a každého, kto má iný názor odmení urážlivými komentármi.
Nerád hodnotím druhých ľudí, ale podľa mňa Si obyčajný zakomplexovaný „plagátový kovboj“ alebo „gallard“, ktorý si lieči svoje komplexy a túžby a snaží sa definovať niečo, na čo (vo vyšších kategóriách „tvojho rebríčka“) nikdy nedosiahne a ani nemá tušáka o tom ako títo ľudia zmýšľajú.
Ja sa pozriem do zrkadla – a vidím seba – v prvom rade človeka. Kamkoľvek sa pozriem – v byte alebo v garáži – vidím roky svojho snaženia. A je mi jedno, do akej kategórie ma šašo Tvojho kalibru zaradí. Podstatné je, ako ma zaradia moji blízki a ľudia, ktorí ma poznajú.
Keď sa pozrieš do zrkadla a okolo seba, čo vidíš Ty ? Vieš ešte rozlíšiť realitu od svojich fantazmagórií ?
GTI, v prvom rade sa musíš dokázať zaradiť Ty. A až v živote niečo dokážeš, tak (možno) konečne dospeješ k názoru, že na to aby si škatuľkoval ľudí vlastne nemáš nárok. Ale to už je o sebareflexii…
[27]
4. 3. 2013 v 7:41GTI
[26] A ty máš snad dojem, že se tě tu někdo snaží urážet? Přečti si ty svoje nesmysly, cos vyplodil, vždyť ty ses sem přišel vyplakat ze svých splínů. Co má skutečnost, že jsem podle tebe gallárd společného s horním článkem? To jako když tu budeme psát o běhu na sto metrů, bude tu muset být pouze jedna kategorie – boltovci?
Mne nekritizuj za horní článek, já to tu jenom píšu.
Pokud je podle tebe horní klasifikace nedostatečná, klidně na diskusi napiš, co s odkazem na tvůj jedinečný status chybí, ale hlavně, hlavně buď k sobě upřímný. To je totiž nutný začátek vstupu do reality.
[28]
4. 3. 2013 v 9:02Tomik
HitmanPB,
od prvního pohledu vypadáš, že patříš mezi rozumnější, proto si dovolím proti tvé vůli (za to se omlouvám) malé vyjasnění.
Za poslední dobu (rok, dva…) se tady urodila spousta komentátorů bez historie, bez znalosti historických souvislostí, bez identity, bez jakýchkoliv hlubších znalostí věci. Jako vstupenka jim stačilo jejich první připojení do sítě a neskutečnej bourák, kterýho si zrovna pořídili. Každý taková nový, s klíčky od auta proklatě nízko, tady rozkopne dveře a zařve: “ ještě jsem tu já, na mě jste tu čekali!“ ….hned v úvodu pro jistotu podotýkám, že je úplně jedno s jakými klíči.
S množstvím názorů, a to někdy bez nadsázky až absurdními, se tady prosazují Ti, kteří jsou přesvědčeni o svém talentu a výjimečnosti. Ovšem stačí pár vět a je vidět, že jsou bez obojího. Diskuze se dají následně „rolovat“ jak kdybys chtěl přehlídnout lán. A teď to důležité….
Jsou tady tací, kteří jsou jednak nad věcí,a nemusí nic dokazovat, a pak s nadsázkou, ironií, v neuvěřitelném záběru svých životních znalostí a zkušeností, dokáží vytesat odstavec, který v záplavě toho lánu zbytečností jednoduše vyčnívá. Ti stojí za přečtení vždy. Místní ikony. Jejich názory jsou hodnotné bez bližšího dokazování. Ber jako bonus jejich jiný úhel pohledu.
Tito pánové Ti tu nebudou předhazovat svoje životní úspěchy, jejich životní garáže. Pokud jsi dostatečně chytrý, najdeš si je mezi řádky. Pokud máš alespoň trochu sebereflexe, tak tenhle blog si nalistuješ od prvního článku a začneš číst. Z tohoto blogu začneš dohledávat další komentátory s jejich blogy, s jejich názory. Pak Ti to možná docvakne. A nebo ne. Pak ovšem skončíš v těch lánech….
[29]
4. 3. 2013 v 10:23Ingister2
Milý Tomík
a tebe takýto príspevok pripadá normálny a kultúrny?
To napísal Tvoj guru ako prvý príspevok pod blogom Rohypnola… To sa osobnosť hned pozná ….
No tak ses tu programově vyblil, a teď zase hurá na diskuse. Snad jen jedna věta – rozdíl mezi zadními nápravami bys Ty nepoznal, ani kdybys měl možnost přímého porovnání, tedy mžikového přesedání, tak si tu nemasíruj slepě ego na úkor jedinečné Octavie a jako příštího blogového sparingpartnera si vyber něco, o čem můžeš podrobně psát, třeba vagón metra…
P.S. Propadni se dokonalou, neobjektivní blogovou hanbou.
[30]
4. 3. 2013 v 10:48Tomik
[29] Nestojíš za reakci. Na tvou omluvu. Máš to dané geneticky, nemůžeš za to. Je mi tě jen líto.
[31]
4. 3. 2013 v 13:50Ingister2
Milý Tomík,
nemáš to trochu popletené?
čo mám dané genticky???
To čo je v mojom príspevku som nepísal ja, ale GTI…
Môžem sa spýtať o čom točíš?
[32]
4. 3. 2013 v 14:52Tomik
Nemám. Máš geneticky problém v tom, že nejsi schopný dát dohromady základní souvislosti. Mozková kapacita tomu evidentně neodpovídá. Napsal jsem to jasně výše:…“Za poslední dobu (rok, dva…) se tady urodila spousta komentátorů bez historie, bez znalosti historických souvislostí, bez identity, bez jakýchkoliv hlubších znalostí věci.“
[33]
4. 3. 2013 v 17:20Ingister2
Milý Tomík,
ja sa tu pohybujem trošku dlhšiu dobu ako posledný rok- dva, pravdou je že nie som veľkým prispievateľom do diskusií. Ak by si chcel moja identita je veľmi ľahko dohľadateľná, ja sa – na rozdiel od iných – nemám za čo hanbiť
Auto.cz je výbroný server s výbornými článkami , aj ked v poslednej dobe to ide dolu vodou. Problemom je diskusia.Ono tu vlastne ziadna diskusia nie je. GTI je tak veľký fenomén, že bud s ním súhlasíš alebo ho odmietaš, fungovať popri sa akosi nedá. Uznávam jeho kvality pisateľské, na“psaní je fakt dobrej“ , ale inak… sam totiž robí to, čo iným zakazuje, uráža, prudí … a to je asi aj tak všetko… Nech je ako chce na konci bude vždy najlepší Passat A jreho nohsldei robia to isté, len oveľa topornejšie…
Problémom je, že tento prístup postupne odradí/il ludi, ktorí by sa chceli baviť o autách a naozaj diskutovať… zmení sa to na vzájomné pochlebovanie si medzi členmi klanu… noví nemajú šancu, návštevnosť bude klesať…. stalo sa to už viacerým webom….
[34]
4. 3. 2013 v 18:12Tomik
Ingister2, nejsem ani trochu milý. To bych prosil, pokud spolu budeme dále diskutovat, už na začátku vypustit. Ano, GTI je fenomén a zároveň zapřísahaný patriot. Co je ale mnohem důležitější, a to je třeba skutečně hodně vysoko vyzdvihnout, je jeho neohraničená trpělivost. To je něco, co já nemám. Nemám chuť diskutovat s lidmi, kteří si to nezaslouží. Ne proto, že bych jimi pohrdal, ale proto, že je to jednoduše zbytečné. Proto tu téměř v podstatě nediskutuji. Nicméně to považuji za vlastní slabost.
On tu již léta stále drží stejný směr. Podle mých dosavadních zkušeností je to lepší směr, než ostatní nabízené a naznačované. Jak uživateli, tak mnohokrát samotnými redaktory. Ano, jeho styl je konfrontační a až bych řekl silně „nadsázkový“. Ovšem vždy se pod úderem jeho kladiva ozve pouze ten, který si to nejvíc zaslouží.
Jestli zde ubude lidí, kteří jsou zrazováni vlastní malostí a neznalostí, není třeba plakat. Bylo by to jen ku prospěchu tohoto portálu. Nemusíš se však obávat, že by tomu tak bylo. Složení a obsah čtiva je v současné době spíše směřován k méně zdatnému autofajnšmakrovi. Tudíž k mase, která neoplývá hlubšími znalostmi a diskutuje na úrovni bulváru. Tuto masu stačí zpravidla něčím prvoplánovitě ohromit a nějak přiměřeně technicky obalamutit (viz. glorifikace Mazdy a ujeté komentáře typu…tak tu máme konečně krále vyšší střední). Většina by se měla řídit pravidlem: „když nevíš, tak raději drž hubu, furt něco nemel, raději jen čti a uč se….“
Abych byl ještě konkrétnější, a když budu hovořit konkrétně k oné svatomazdě, všiml sis jaká to je lepenice? Když bych poskládal detaily ze všeho evropského, co je dnes moderní a hodnotné, krásné, co zde bylo vymyšleno a trochu přebrousil písty…tak jsem dostal novou Mazdu 6. A to je ten prazáklad, praprincip všeho, se kterým je třeba s GTIm souhlasit. Evropa udá směr a zbytek světa stále jen dobíhá. Na GTiho je tady už moc všeumělů mudrců a on si nebere si servítky. Vždy řeší to podstatné. Jinak to tu už ani nejde….
Ještě závěrem abys to špatně nepochopil. GTIho neznám a ani ho nehodlám obhajovat. Není pro mne žádný guru. Jeho názory, vyčtená osobnost i jeho záliby jsou mi zde však nejblíže.
[35]
4. 3. 2013 v 18:39Ingister2
Tomík, Milý je štandardné oslovenie, ktoré sa používa na začiatku v písomnje komunikácii…
ale inak si neprekvapil…ale bohužiaľ ani nepotešil… štandardný všeználek
[36]
4. 3. 2013 v 19:06Tomik
Asi si psal poslední dopis na úrovni na základní škole. Jedním ze základních oslovení je “ Vážený“. Tvé oslovení by bylo poplatné leda, že bys mi psal do školy v přírodě. Jen si mi potvrdil, co jsem napsal hned v úvodním odstavci. Jsi klasický neználek mudrlant.
[37]
4. 3. 2013 v 19:14GTI
[38]
4. 3. 2013 v 19:48Tomik
Taky díky GTI
Komentáře do diskuzí píši u tebe téměř vždy. U fotografií v posledním blogu jsem jen tiše přihlížel a obdivoval. Necítil jsem se hoden příspěvku. Byl bych Ti jen pochleboval a to tu všudypřítomní objektivní odborníci neodpouští
[39]
4. 3. 2013 v 23:18gil54
[37] [38] To, že se máte rádi, mi až tak moc nevadí. Nemusíte se ale s tou sexuální úchylkou předvádět na veřejnosti.
[40]
5. 3. 2013 v 1:24HitmanPB
[39]
[41]
5. 3. 2013 v 2:08HitmanPB
[27]
„Mne nekritizuj za horní článek, já to tu jenom píšu. “
Tak, teraz si to zabil
[42]
5. 3. 2013 v 4:10Test
Test
[43]
5. 3. 2013 v 4:30HitmanPB
[28]
… a chrabrej princ přispěchal okamžitě na pomoc svému králi
Nakoľko som „prvý deň na internete“, tak som si to tu zo srandy preklikal a zistil som nasledovné:
matii – „www.auto.cz/user/matii“ – reálny užívateľ
emel – „www.auto.cz/user/Emel“ -reálny užívateľ
mariachi – „www.auto.cz/user/mariachi“ – reálny užívateľ
gil54 – „www.auto.cz/user/gil54″ -reálny užívateľ
Ingister2 – „www.auto.cz/user/Ingister2″ – reálny užívateľ
GTI – „www.auto.cz/user/GTI“ – reálny užívateľ
HitmanPB – „www.auto.cz/user/HitmanPB“ – reálny užívateľ
ale
Tomík – „gti.blog.auto.cz/2013-03/typologie-garazovych-osobnosti/#comment-137376″ – ???
Tomík – „gti.blog.auto.cz/2013-03/typologie-garazovych-osobnosti/#comment-137518″ – ???
Tomík – „www.sta-con.cz/“ – ???
Toto sú linky na účastníkov diskusie v tomto konkrétnom blogu – zobrazia sa vám pri nabehnutí myškou na meno zadávateľa – pri firefoxe sa to zobrazí v ľavom dolnom rohu.
Poznámka: príspevok Test som urobil ja…
link je : „www.abc.sk/“
Tomík – asi si tu skutočne dlho, keď ani nie si registrovaný na auto.cz…
Skutočný diskutér a fanda aut by si snáď našiel čas na registráciu na svojom obľúbenom autombilovom portáli
Vieš, bez registrácie ani nemôžeš prispievať do diskusie na auto.cz – môžeš iba do blogu…
Alebo že by si bol iba GTIho klon ???
Prajem pekný deň
[44]
5. 3. 2013 v 4:37GTI
[39] Dej do toho trochu intelektu. Opravdu tu chceš být za prosťáčka roku? Uznávám, že překonat hitmana půjde těžko, ale utlum alespoň tu trapnou aspiraci.
[45]
5. 3. 2013 v 4:43GTI
[43] Tady snad jedině… mokrý hadry. Utáhni a použij ledovou vodu. Hlavně se na identitu zeptej přímo kolegy Tomika. Docela se těším, až tu budeš psát koktavou omluvu, ty poaróte
[46]
5. 3. 2013 v 6:37Tomik
HitmanePB, ty jsi ale identita.Jejeje……
Vidim, žes měl těžkou noc. Mamka Tě budila na kojení, a za noc hned dvakrát? Hele a když Tě kojí, tak ses musel někde registrovat a nebo jí stačí když Tě celý den sleduje přes satelity?
Vidím, že sis našel kamaráda. Tak šup hoši, rychle se zaregistrujte!
[47]
5. 3. 2013 v 10:02Emel
Tomik: ve slovenštině je to myslím trošku jinak, oslovení milý se tam využívá častěji než u nás.
Co se Mazdy týče, tak se neshodneme, podle mě má nová šestka svébytný asijský design, s několika odkazy na starší Mazdy… pokud tě ale japonská auta nezajímají, pak neznalost a nezájem chápu.
[48]
5. 3. 2013 v 10:12Ingister2
Tomíku, vážený písať nebudem, lebo nie si…
Tvoja posledná reakcia len svedčí o Tebe samom.
Toto má od slušnej debaty asi tak daleko ako ja od vegetariána.
[49]
5. 3. 2013 v 10:25Tomik
Emle, jsme v Čechách, pán ze Slovenska je zde pro mne na návštěvě. A proto by měl respektovat a přizpůsobit se byť mírně odlišným místním zvykům. To hádám, my spolu nebudeme řešit.
Jinak vím, že ses v nové šestce vhlédl a já tvůj názor respektuji. Ostatně jako každého, kdo si pořídí jakýkoliv vůz. To, že se mnou nesouhlasíš je pro tebe dobře, pokud si ji skutečně chceš koupit.
Ale na svém tvrzení taktéž trvám. Japonská auta mě zajímají stejně jako korejská. Stejně jako evropská. Velice pečlivě je sleduji aby mi nikde neujel vlak. A právě v momentě, když je začnu v detailech srovnávat, tak vidím na spousta místech inspiraci…až kolikrát kopírování. To, že místo argumentace rýpeš do mých neznalostí…to budu přehlížet. Na to si tě soudě dle tvých obvyklých příspěvků vážím.
[50]
5. 3. 2013 v 11:38CenturionCz
No, shrnul bych to mnohem jednodušeji než GTI. Vlastně se nám všem líbí stejná auta, ale ti co na ně nemají (ať už z důvodů pořizovací ceny, životní situace, provozních nákladů nebo nekonečné důvěry v hospodské kecy) se vlastně nutí do toho, aby se jim líbila ta auta, co mají. Rozdíl mezi mnou a GTI je asi v tom, že na tom neshledávám nic špatného a považuji to za přirozený psychologický sebeobranný mechanismus, který je vlastní každému z nás. Když někdo řekne, že je podle něj Superb lepší než A6, považuji to samozřejmě za hovadinu intergalaktických rozměrů, ale nebudu se s ním hádat, protože akceptuji, že žije v realitě, která mu přináší radost a já mu ji přeji. 90% všeho v našem životě se odehrává v naší hlavě…
[51]
5. 3. 2013 v 12:23Emel
Tomik: diskutér ze Slovenska píše slovensky, já osobně s tím nějaký zásadní problém nemám, netrvám nezbytně na tom, aby se se mnou slovenští kolegové loučili slovy na shledanou místo dovidenia. Ale budiž.
Za možná zbytečné rýpnutí se omlouvám. Věc se má tak, že některé asijské automobilky se snaží o evropský design, jmenujme třeba Kiu… Ceed je po všech stránkách evropské auto, jak všichni vědí tak od renomovaného evropského designéra, v Evropě vyrobené, Evropou inspirované, pro Evropu určené.
Naopak Mazda 6 je pro mě na první pohled asijské auto, ctící tradice a markanty Mazdy, možná ne úplně obvyklé pro oko evropana. Vidím v tom RX-8, vidím v tom pochopitelně CX-5. Vidím, jak se koncepty Shinari http://www.thetorquereport.com/mazda_shinari_concept.jpg a Takeri http://www.milujirizeni.cz/galerie/2012/03/Mazda-Takeri6.jpg vyvinuly v sériové auto, vidím společné prvky s Furai http://www.tvojemazda.cz/wp-content/gallery/mazda-furai-concept-2008/mazda-furai-concept-2008-8.jpg, Kaburou http://img2.netcarshow.com/Mazda-Kabura_Concept_2006_1280x960_wallpaper_08.jpg a dalšími koncepty Mazdy. To všechno jsou pro mě doklady vlastního designového směru Mazdy, o jehož kvalitách můžeme diskutovat, jeho originalitu podle mě ale zpochybnit nelze.
[52]
5. 3. 2013 v 12:28GTI
[50] Centurione, píšeš to dobře. Tak snad jen dodávám, že se nehádám, hádají se ti druzí
Jinak ještě upřesňuji, že ten, co se domnívá, že superb je lepší než A6, ten nežije v realitě, nýbrž v iracionalitě.
Tvá poslední větička je kouzelná
[53]
5. 3. 2013 v 14:25Tomik
Emle, to, aby sem netahal náš bratr své osobní zvyky, přeci nebudeme řešit. Vážený, važení, vážená apod. je stejné i na Slovensku.
Já jsem záměrně trochu rýpl do Mazdy také. Takže to ber trochu s nadhledem. Nicméně vezměme to pěkně po pořádku. Vykopíruj si auta mazda6 a bmw3 ve stejné barvě s podobnými koly v přesném bokorysu a zaměř se na přední partii až po střed předních kol. Všimni si základního střihu, detailů napojení haupny, přechodů světel. Já si dal tu práci, auta jsem si pod sebe nakopíroval. Jestli jsi jen trochu objektivní, tak tam nalezneš min. inspiraci….
[54]
5. 3. 2013 v 14:36Tomik
Můžeme se Emle soustředit na palubovku přímo před řidičem? Říkám si: „kde jsem tuhle architekturu jen viděl?…A ten volant?“ Jasně, je to tak. Céčko s amg volantem. To se dobře pamatuje. Ten volant totiž. Když z něj pustíš ruce, tak ho můžeš řídit…no tim, co máš pod poklopcem, když jsi alespoň průměrně vybavenej
Ty budíky s tubusy…
Líp je na tom zadek. V tom kopii Evropy nevidím. Tam vidím inspirace akorát z Hyundaééé
Možná to tam ty nevidíš, ale já to z toho prostě cítím. Tak to je k mému rýpnutí.
O tom, že by byla Mazda špatné auto, o tom nemůže být každopádně řeč.
[55]
5. 3. 2013 v 14:49Emel
Tvary přední kapoty se odvíjejí od zvýšeného důrazu na bezpečnost chodců, to je nový trend vnucený EuroNCAP spíše než nějaký designový směr té které automobilky. Pro BMW to není žádná markanta, pokud si vedle sebe postavíš E90 a F30, pak vidíš, že tam příliš podobnosti není a Mazda není zase o tolik mladší, aby mohla designově čerpat z F30. Uvedený koncept Shinari tu byl už v roce 2010… a Mazda 6 prostě rozvíjí jeho designový jazyk. Mohl bych obvinit BMW, že kopíruje designové trendy od konceptů Mazdy a třeba klenuté blatníky od RX-8, ale osobně tam nevidím takovou podobnost, aby to dávalo smysl.
Pokud se zaměříš na jednotlivosti typu volant, pak ano, jistě… udělat originální volant není nic lehkého, je většinou kulatý, má obvykle dvě až čtyři ramena a nějaká podobnost se určitě najde. Dvojité spodní rameno není žádnou specialitou Mercedesu, stejně to má mnoho dalších aut včetně VW, Kie a dalších… a rozdílů je tam dost, AMG má volant zploštělý, nemá kulatý střed a tak dále.
Musel bys pátrat do historie abys zjistil, kdo byl tím prvním, který dané řešení použil… a nejspíš by ses nikdy nedopátral konce. Zvedám palec za postřeh o podobnosti interiéru s C, ale k nějakému kopírování to má daleko, je to prostě podobně zvolený mix řešení, které se používají ve všech autech.
[56]
5. 3. 2013 v 15:15Ingister2
Vážený pán Tomík,
ste typickým predstavitelom šovinistického hlupáka…
Nie som Váš brat, chvalapánubohu, ludí nedelím na bielych a čiernych, alebo Slovákov a Čechov, ale na ľudí dobrých a zlých, múdrych a tých druhých.
Inak dajte si pozor, máte náchylnosť na jednu vlastnosť- všade ste bol, všetko ste videl a kde ste nebolod toho máet kľúče… vo vyššom veku je to hodne nepríjemná choroba
[57]
5. 3. 2013 v 15:29Tomik
Vážený bratře mudrlante,
ty snad s těmi rozumy přednášíš na filosofické fakultě a večerních kurzech pak doděláváš psychologii, ne? No nic. Pro zpestření si počkáme, až přiběhne kolega IT profesor HitmanPB. Ten to tady celý zaregistruje a to bude potom jízda v driftu
[58]
5. 3. 2013 v 15:41GTI
[55] Emele, ber to tak, že mazda 6 samozřejmě patří k tomu lepšímu, co daná kvalitativní a velikostní třída nyní nabízí. Ovšem je potřeba si napsat, že minulá generace, no to byl deisignový přešlápek. Předminulá, to ano – vůz seděl při zemi, harmonická kára se sportovním šrncem. Tvé odkazy na ty studie jsou parádní. Ano, bylo opravdu za minutu dvanáct, aby se mazda vymanila ze „subarismu“. Jak si však všiml Tomik, a sdílím to i já, ta originalita nového designového směru mazdy není v produkční verzi (verzích, myslím i na CX-5) nic moc převratného. Jsem dalek abych tu ploše připodobňoval, ale když ono se to tak nějak nabízí možná i samo.
Osobně velmi kriticky vnímám tu předňoblatníkovou markantu. Rozbíjí to vůz, a podle mně to měli právě při tomto designovém zlomu poslat do dějin. Vidíš, že to (na zadním blatníku) odpískal i mercedes u E.
Samozřejmě, že v aktuální době výběhových lagun a dodýchávající C5, dosluhujícího Apoštola a mondea má novinka od mazdy punc přitažlivé novosti. No… podívej se však na hlavní stranu, ten úvodní testový snímek… dosť bolo po čtyřech dnech
A na Apoštola můžeš koukat do umdlení…
[59]
5. 3. 2013 v 16:19Emel
GTI: teď mícháš více věcí dohromady. Zda je Mazda originální či ne, zda je hezká či ne. Primární diskuse je o té originalitě… a já se snažil pomocí několika studií ilustrovat to, že Mazda není nějaká automobilka z Číny, která svým prvním modelem obšlehla X5, ale svébytná značka, která designově žije a u produkčních modelů čerpá zejména ze svých vlastních designových studií. Souhlasíš se mnou?
Já chápu že se nová šestka nemusí líbit každému, přece jen je to primárně asijský styl jen mírně učesaný pro oko Evropana (Američana). Mě se to osobně líbí, ale nikomu to nenutím a nemám problém zvednout palec třeba pro nový Variant nebo Touring.
Konečně plně souhlasím s tím, že ač minulá šestka (zejména po faceliftu) nebyla špatné auto, tak designově to nebyla žádná sláva. Příliš nafouklé tvary ve spojení s menšími světly nebyly elegantní a bylo potřeba osadit nějaká 18″ kola, aby se to dostalo do alespoň přijatelných mezí. Stejně tak vřele souhlasím s tím, že první šestka byla bomba, ke které jsem (zejména v liftbacku) neměl vážnějších výhrad (možná čirá zadní světla – ale to není nic dramatického).
[60]
5. 3. 2013 v 16:29Emel
Jo, a co se Passatu týče… jistě má mnohé přednosti, ale designem mě příliš neohromuje. Zajímavá byla trojka s plnou maskou, líbila se mi pátá generace v sedanu díky své kulaté střeše a absenci chromu, celkem se mi líbí aktuální sedan zezadu díky optice světel, ale třeba B6 pro mě moc přitažlivé auto není.
[61]
5. 3. 2013 v 19:10GTI
[59] Emele, jasně, že je mazda asijskou nepřehlédnutelnou automobilkou, která jde kvalitní cestou, o tom není sporu.
[62]
5. 3. 2013 v 23:19HitmanPB
[46]
Tomík, čítal si to po sebe ? Vidím, že DTI si vychováva dôstojného nástupcu.
Keď dojdú argumenty, tak začnem urážať, však ?
[63]
5. 3. 2013 v 23:19HitmanPB
[62] … pardon GTI…
[64]
5. 3. 2013 v 23:33HitmanPB
[44][45]
GTI, Ty Si neprekonateľný, na teba tu nikto s intelektom, distnigvovaným správaním a bravúrnym ovládaním slohu nemá. Aj keď všetci pobežíme proti tebe, tak Ťa nedobehneme
P.S. … a ani o to nikto nemá záujem…
[65]
6. 3. 2013 v 8:05Tomik
HitmanePB,
můžeš tu prosím vyzvydvihnout trochu podrobněji tvou argumentaci fakty?
Šmírák s distingovaným chováním a výchovnými sklony. To je to, čím ses zde především charakterizoval.
[66]
6. 3. 2013 v 14:56Barrichello
49 Tomik: kdybych tu měl vypsat co okopčili evropské automobilky od amerických nebo co jen vylepšily a pak to ještě drze vydávaly za vlastní vynálezy, tka tu budu půl dne a protočí se ti očíčka, že si to neviděl
))
[67]
6. 3. 2013 v 16:52Tomik
Baryku tvou orientaci znám, jako každý jiný zde ;- )
Máš slovo, začni…..
[68]
6. 3. 2013 v 17:37GTI
[64] Hitmane, ty to zde všechno bereš příliš vážně. Snažíš se neustále na někoho dorážet, zesměšňovat ho, napadat. Ty máš nějaký charakterový problémek? Normálně se uvolni a vyjádři se k hornímu textu. Nehledej za každou garáží Jurský park…
[69]
6. 3. 2013 v 23:35HitmanPB
[65]
Kuš Tomik, daj si teplé mliečko, mazaj spinkať a nemiešaj sa to toho keď sa bavia dospelí…
To je medzi GTI a mnou. Kapiš ???
[70]
6. 3. 2013 v 23:44HitmanPB
[68]
GTI, asi si dyslektik, tak ti to okopírujem z diskusie k tomuto článku.
Prvý je môj komentár a potom tvoja odpoveď – čiže urážka, lebo som nesúhlasil s Tebou.
1. Moj komentár
[9]
2. 3. 2013 v 21:14HitmanPB
Takú blbosť som už dávno nečital…
Reagoval: 3. 3. 2013 v 7:26 GTI
Tvoja odpoveď:
[16]
3. 3. 2013 v 7:26GTI
[9] Tady stejně nikdo nevěří, že umíš číst, buď v klídku Hitmane.
GTI, ty sa snažíš tých , ktorí ti nepochlebujú urážať.
Ja som nemal problém v diskusiach v ktorých som s tebou súhlasil Ťa podporiť, lebo si jednoducho mal pravdu.
Ale keď napíšeš stupiditu takéhoto kalibru a nakoniec napíšeš
citácia z [27]:
4. 3. 2013 v 7:41GTI
…. Mne nekritizuj za horní článek, já to tu jenom píšu.
a teraz mi napíšeš
[68]
Normálně se uvolni a vyjádři se k hornímu textu
keď som Ti tu už v
[9]
2. 3. 2013 v 21:14HitmanPB
Takú blbosť som už dávno nečital…
čo si má o tebe človek pomyslieť ???
Píšeš preto lebo myslíš, alebo píšeš preto, lebo cítiš potrebu niečo napísať – aj keď je to blbosť ???
Pokiaľ si normálne súdny človek tak si prečítaj čo píšeš a potom niekoho osočuj.
Pokiaľ by si bol chlap s guľami, tak by si sa nezhodil na hulvátske komentáre, na ktoré neupozorňujem iba ja, ale vidím ich tu aj od iných diskutérov či ešte z autoweb.cz alebo aj z auto.cz.
Nečakám podporu od českých diskutérov, lebo ťa z princípu ako čecha nezhodia proti slovákovi, le sa zdržia komentára, alebo jednoducho už tvoje články majú v paži. A v konečnom dôsledku mi je to aj ukradnuté.
Ja nechcem vojnu proti nikomu – ja chcem iba to – aby diskusia bola bez urážok, či už osobných alebo nacionálnych, a aby bola na základe faktov.
Veľkosť človeka je o tom dokázať priznať si svoju vlastnú chybu, zamysli sa nad tým…
Prajem Ti veľa úspechov – ale to myslím smrteľne vážne!
Sme iba ľudia.
[71]
7. 3. 2013 v 0:11HitmanPB
Ešte jedna poznámka k tvojej odpovedi
[64] Hitmane, ty to zde všechno bereš příliš vážně. Snažíš se neustále na někoho dorážet, zesměšňovat ho, napadat. Ty máš nějaký charakterový problémek? Normálně se uvolni a vyjádři se k hornímu textu. Nehledej za každou garáží Jurský park…
GTI, keď píšeš do bogu, tak to myslíš vážne alebo si robíš z ľudí srandu – a to asi vedome – ty sa nehanbíš ???
Akú výpovednú hodnotu majú potom tvoje blogy a všetky tvoje príspevky ?
Ide Ti iba o rozpútanie vojny alebo o serióznu diskusiu ???
Poprosil by som o odpoveď
[72]
7. 3. 2013 v 5:01Tomik
Hitmane, ty si normálně chodící notýskový případ. Navíc…Povídáš si to celou dobu se mnou, ale to vlastně ani nevíš…nechceš nebo nesmíš? Nerad bych maloval čerta na zeď, ale tohle jsou ve vší vážnosti (vycházím pouze z zde otisklých faktů) náznaky schyzofrenie. Tohle není mezi tebou a GTIm. To je mezi tebou a tvým lékařem.
S tím „mliečkem“…. Víš, to máte spousty společného. Smrdí mi a pozření natahuju na zvracení. Kapiš?
[73]
7. 3. 2013 v 8:44GTI
[71] Když píši do blogu, píši do blogu. Skutečnost, jestli je ten článěk výsostně vědeckou studií či informace o reálném stavu (např. shora) nebo humornou vložkou (ne, že si dělám srandu z lidí, to prosím rozlišuj!!!), či zda informuji o nějaké novince z garážového světa, nebo píši test nějakého auta, no identifikaci charakteru článku tak nějak ponechávám na čtenářích.
Aktuálně mi připadáš jako neználek, který si přečetl blog o tom, že existují kvalitativní třídy aut (lux, prémie, atd) a ty bys na to reagoval, že je to blbost…
Vezmi si článek shora. Tam máš popsanou typologii garážových osobností? Pohybuješ se ve světě lidí, ne? Ty snad neznáš kategorii panák? Nebo neutrál? Kam řadíš sebe? To je témíčko k diskusi, nemyslíš? V případě, že je typologie pro tebe novinka, sděl, jak je to u vás na dědině.
[74]
7. 3. 2013 v 9:46krultheking
po delší době výborná paralympiáda, teď už se jen domluvte, jestli jsou víc nemocní účastníci nebo organizátor
[75]
7. 3. 2013 v 15:07Mig_35
Tomíku, tebe bych s chutí zpráskal jak psa. Uznávám, že to není moc originální ani ušlechtilé. A uznávám, že nemám argumenty na typ diskuse, kterou vedeš.
Ale zase na druhou stranu, když někdo napíše „schyzofrenie“ tak to nejspíš taky nebude žádnej génius a proto by mu třeba mnou navrhované řešení mohlo přijít k chuti:-) Kdyby jo tak napiš. Třeba jsme ve stejné váhovce!
[76]
7. 3. 2013 v 15:11Mig_35
Tomík není GTI. Ten by v životě nenapsal „schyzofrenie“.
[77]
7. 3. 2013 v 16:03Tomik
Migu, mám tam víc chyb. Psal jsem to z telefonu. Za to „Y“ se pochopitelně omlouvám.
Jak říkáš …tady se nestane, že by se někdo přehmátl.
Nicméně hochu hochu hochu…nemám argument, tak vezmu klacek….ajajaj.
Víc, než si klesl, klesnout nelze. Pro tebe by měl GTI specifikovat kategorii Ubožák všech ubožáků. Tebe by z Auto.cz měli bez milosti vykopnout. Ty tu nemáš absolutně co pohledávat. Pro takový, jako jsi ty, jsou psychotesty jediným řešením, aby se vůbec nemohli dostat do autoa. Ostatně do jakékoliv veřejnosti.
Tohle si tu projel na celý čáře, ať si tady řekl kdo co chtěl. Jedna věc je hochu pošťuchování, vymezování názoru. Dobře, nemusí Ti druhý svými rozumy vyhovovat, ale tohle? Chodím sem jistě 6 let, ale tohle jsem tu nezažil…
[78]
7. 3. 2013 v 16:59Mig_35
Žádný klacek:-) holýma rukama bych tě zpráskal,za tvoji aroganci, zpupnost a povyšování se. Jedna věc je pošťuchování, druhá hovadství jaké předvádíš ty… stydím se za to, že jsi stejné národnosti jako já.
[79]
7. 3. 2013 v 17:00Mig_35
mimochodem na kterém telefonu je měkké i vedle tvrdého? nebo ti blbne T9?
[80]
7. 3. 2013 v 17:14Tomik
Migu…jdi si strčit hlavu do díry v ledu. Nejsi schopný dát rozumem do kupy ani dvě holý věty. Ty tu nepatříš. Tyhle chudácký postoje si trénuj doma ve chlívě. Jsi tu pro všechny nula. Ale klidně pokračuj a dotvoř zde svůj životní postoj aby o něm nebyly dále žádné pochybnosti….
[81]
7. 3. 2013 v 17:36Mig_35
no od frajera co si plete měkké s tvrdým a svádí to na telefon mně to fakt srazilo na kolena:)
[82]
7. 3. 2013 v 18:02GTI
Pánové, vyhlašuju povinné příměří. Vraťme to k realitě.
[83]
7. 3. 2013 v 18:41Tomik
GTI, tady to na příměří není. Lidi, kteří druhý vytlačují ze silnice, nemají v mém životě místo.
[84]
7. 3. 2013 v 18:45Tomik
Pro tebe Migu, protože jsi to vysvětlení schválně nepochopil…Tím tlf. jsem vysvětlil ostatní chyby. Za „y“ jsem se přímo omluvil. To je něco, co ty bys nikdy nedokázal. Raději bys druhýho bil. Proto jsi pro mě absolutní nula.
[85]
7. 3. 2013 v 18:46Tomik
schválně tam máš chybu….tak hledej, ať máš vůbec o čem diskutovat. Yntelygente.
[86]
7. 3. 2013 v 20:20Mig_35
Penku, jestli jsi to fakt ty, tak si cením tvé odvahy:-)
[87]
7. 3. 2013 v 20:22Tomik
Netuším, čeho bych si měl na tobě cenit já. Pomož mi!
[88]
7. 3. 2013 v 20:34Mig_35
Lenosti.
[89]
7. 3. 2013 v 20:43Tomik
Copak, podlomili se Ti kolena nebo Ti už došlo, že to cos tu předvedl, je všechno naprosto mimo? Máš adresu, objednej se a můžeš se stavit na kávu. Prát se s tebou nehodlám, ale pokud na to máš, můžeme podiskutovat na živo. Jsi zván.
[90]
7. 3. 2013 v 20:53Mig_35
proboha kolega se podlomily!!!!!!!!!
a kdo je tady mimo je vidět od začátku diskuze, ty hulváte. a dej mi pokoj, lituju, že jsem se nechal vyprovokovat nicméně o to ti přece šlo, o provokaci…
[91]
7. 3. 2013 v 21:57Mig_35
*kolena
[92]
8. 3. 2013 v 1:07Tomik
Ty mě bavíš rozumo…podnět s přísudkem. Dobře, to zvládáš. A co zbytek? A kde je ta první chyba?Už jsi jí našel?
[93]
8. 3. 2013 v 1:11Tomik
…hádám, že po tomhle příspěvku se budeš zase chtít prát
Ale jo. Přes bicák mám pětačtyřicet a z bicích zvládnu dvěstěpadesátšestiny i nohama
…ty jsi fakt exot…se Ti doslova směji
[94]
8. 3. 2013 v 1:20HitmanPB
[74]
Zásah do čierneho
Priznám sa, účastníkom takejto krčmovej (hospodskej) komédie som ešte nebol a oľutoval to ako Mig_35. Tu nejde o „War Against GTI“ a vlastne GTI za to až tak veľmi nemôže. Celé toto bahno vyprovokoval Ing. Tomáš P. – alias Tomík.
[95]
8. 3. 2013 v 1:38Tomik
Copakt Hitmane, tvoje IT specializace Ti dovolila rozklinout o klik víc, než Ti svědomí dovolí?
Pro tvůj klid…Miga jsi zatím netrumfl.
[96]
8. 3. 2013 v 1:59Tomik
Na tobě je krásný Hitmane, jak si, co by místní Kolombo, tuze pátral
Bylo to skutečně složité a vysoce sofistikované hledání. Nyní sis k tomu našel badygárda…ty vole a to Ti vostruhy nějak zvostřily. Jojo. Charakter vedle charakteru.
Ale jo… Prefesor IT znasa a profesor Českého jazyka založili geng…a teď to tu konečně porovnají. Copak tu? Oni si dojedou k nám do kanceláře, objednají si kávu…no a pak mě strašně, ale vopravdu strašně zmlátí. No a pak už bude na světě jen čistý mír a láska
Neboť láska a mír vítězí nad lží a nenávistí…voe mír, ne?
Autor tohoto blogu udělal tomuto portálu velkou službu. Vypustil ven žumpu. Hoši, Vy jste něco, co se jen tak nevidí. Já si zaprovokoju. Ale to, co představujete Vy, je doslova pošušňáníčko pro encyklopedie.
PS: Migu…hledej!…stále jsi nenašel? Napovím: „YI“ máš pouze jako bonusi
GTI, tobě se hluboce za toto představení omlouvám. Před tímto ovšem já nepokleknu. Respektuji pouze to, že bude lepší, když zde nebudu psát.
[97]
8. 3. 2013 v 2:16HitmanPB
[73][82]
[73]
z tvojej odpovedi:
Skutečnost, jestli je ten článěk výsostně vědeckou studií či informace o reálném stavu…
Citát z tvojho článku:
„Naštěstí mají příslušné vědecké kapacity dostatek materiálu ke zkoumání, a tak lze učiněné závěry vnímat se standardním rozptylem statistické chyby jedné tisíciny promile, která navíc v průměrné evropské populaci dopadá na zcela okrajové skupiny obyvatel z nichž asi nejznámější je skupina tzv. plakátů, mnohdy, zejména v odborných lit. odkazech autorů jižní Evropy, řazených pod souhrnné označení – gallárdi.“
Z toho usudzujem, že tu prezentuješ preklad originálu „vedeckej“ štúdie – môžeš prosím uviesť zdroj ???
Som určite starší ako Ty a necítim potrebu „vyťahovať pindíky“ typu kto ako pozná škatuľky vozidiel a tried. O autách viem určite dosť.
[82]
Predchádzajúcu časť odignoruj, lebo nemienim sa tu baviť o ničom a nejde mi o to silou mocou si dokázať pravdu alebo nepravdu.
Som za prímerie, lebo je to vlastne všetko o mletí prázdnej slamy.
Celý problém tohto konkrétneho blogu bol v tom, že si ho skutočne napísal veľmi povrchne bez podrobného rozboru a cítiť z neho neopodstatnenú nadradenosť a urážku určitej kategórie ľudí, ktorí za to nemôžu, že sa v niektorej nižšej tebou definovanej kategórii ocitli. Tomik mi vytkol, že na základe vlastnenia niečoho tu niečo píšem, ale práve na základe toho, že som vzišiel zdola mi je takéto kastovanie veľmi proti srsti a neznášam, keď niekto kastuje ľudí. 0,1% ľudí sa narodili ako milionári. Zvyšok sa k tomu dostal svojou poctivou prácou.
Si šikovný rétor, máš dosť času – skús založiť blog, kde tú otázku sformuluješ inak. Myslím, že by sa diskusia viedla iným, rozumnejším smerom.
[98]
8. 3. 2013 v 2:27HitmanPB
[95][96]
Aaaaa, chceš sa hádať online ?
Tomíku, už na to všetci kašleme – aj GTI – uzavrel prímerie preto, lebo uznal, že si mu to viac pokafral ako pomohol. A vieš prečo ? Lebo on je na rozdiel od teba inteligentný
Dobrou, pane Inženýre
[99]
8. 3. 2013 v 2:40HitmanPB
[95]
Viem o tebe viac, ako by ti bolo milé….
… a nielen o Tebe…
nemaj boja, nie som zákerák ako ty. nechám si to pre seba.
P.S. všetko získané legálne zo smradu, ktorý si nechal po sebe ty a GTI na internete.
[100]
8. 3. 2013 v 5:41Tomik
No, to máš pravdu Hitmane. V tomto blogu si se nejvíc pravdy dozvěděl o sobě.
Ne, ty nejsi zákeřák. Ty nešmíruješ lidi pod rouškou anonymity. Ty si nezapisuješ na zdi domu „fakta“.
Ty jsi tu skutečně za charaktera!
[101]
8. 3. 2013 v 8:38Barrichello
rozejděte se, akce není povolena a bude rozpuštěna.
[102]
8. 3. 2013 v 10:23gil54
[101] nerozháněj to násilím, třeba z toho David Lynch nebo Cronenberg udělají někdy pěknej biják.
[103]
8. 3. 2013 v 17:48Mig_35
jéžišmarjá teď jsem přijel z dovolené a vidím, že můj křeček se zase připojil za mně na auto.cz! a píše tady takový hovadiny! sakra vyhrožovat chlápkovi s 45 cm bicepsem, no zbláznil se? Tomíku nic z toho nebylo myšleno vážně!
teda bylo, ale přece by ses nezlobil na mojeho křečka!
a ještě máš tak děsně rychlý nohy:-)
[104]
8. 3. 2013 v 18:45GTI
Oceňuji, že diskuse nabírá jemně humorný tón. Tak to ma byt.
Posunul bych to trochu blížeji k předmětu věci – Je tu někdo, kdo sám sebe řadí do garážové kategorie „Panák“?
[105]
8. 3. 2013 v 19:45gil54
[104] Řekl bych, že vzhledem ke spádu událostí v této diskuzi přestaly být nějaké vykonstruované skupiny absolutně zajímavé. Rozumím ti, že chceš svoje dítě nenápadně dostat aspoň na střední. Ale je to marný, je to marný, jen to marný.
Bez urážky – prostě detektivka je většinou přitažlivější než nějaká ……….eeeee…..typologie. (Abych byl slušný.)
Ale budiž, porodil jsi alespoň pěknej akčňák, s detektivní zápletkou a zvláštním humorným nádechem vč. mystických prvků. Takže vlastně úspěch.
[106]
9. 3. 2013 v 10:43GTI
[105] Velmi oceňuji tvé nebývale sebereflexní přiznání skupiny. No, aspoň jeden se tu našel
[107]
9. 3. 2013 v 13:24gil54
[106] A znovu se po spirále vracím k [7]. Nemám proto sebemenší důvod se tady hledat.
[108]
9. 3. 2013 v 16:37GTI
[107] No bodejť, když ses tu již našel…
[109]
11. 3. 2013 v 0:33HitmanPB
[103]
[110]
11. 3. 2013 v 12:30Tomik
Chudák ten pán, co jsem na něj poslal ty ukecaný nabušený křečky. Ještě, že tak. Kdyby takhle vedli diskuzi inteligentní lidi, to by bylo s tímhle světem hodně špatný….
[111]
12. 3. 2013 v 8:57Barrichello
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/prodeje-aut-v-nemecku-unor-2013-propad-o-10-5-skoda-drzi-sedme-misto/
Komentáře nejsou povoleny.